Pomoc

  • Regulamin
    • Treść regulaminu
  • Przewodnik po sklepie
    • Rozpoczynamy zakupy
    • Przegląd kategorii produktów
    • Wyszkiwanie pozycji - wyszukiwarka
    • Zakupy bez rejestracji
    • Rejestracja nowego użytkownika
  • Logowanie "Moje konto"
    • Co daje Ci zalogowanie się
    • Rejestracja nowego użytkownika
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Historia zamówień
    • Twoje dane osobowe
    • Bezpieczeństwo Twoich danych
  • Nasza oferta
    • Prezentacja produktu
    • Ceny produktów
  • Składanie zamówień
    • W jaki sposób złożyć zamówienie?
    • Zmiana ilości pozycji w zamówieniu
    • Koszyk zakupów
    • Anulowanie zamówienia
  • Dostarczenie zamówień
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Formy płatności
    • Czas realizacji
    • Koszt przesyłki oraz sposób jej dostawy
    • Odbiór osobisty zamówień
  • Zwroty i reklamacje
    • Reklamacje
    • Rezygnacja
  • Program lojalnościowy
    • O programie
    • Co mogę zyskać?
    • Jak zostać uczestnikiem programu?
  • O firmie
    • Informacje o firmie
    • Siedziba
    • Kontakt

INFOLINIA: 783 345 504 (w dni robocze od 9:00 do 17:00)

Porozmawiaj z naszym konsultantem>>

Reklamacje i zwroty

  1. Klient, który dokonał zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl ma prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny, składając pisemnie stosowne oświadczenie, w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki.
  2. Koszty wysyłki zwracanego towaru, wspomnianego powyżej, ponosi Zamawiający. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i odesłany w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu. Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem zwrotu towaru.

  3. Zamawiający ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot towaru uznaje się za ważny, jeśli towarzyszy mu pisemne potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania zwracanego towaru.

  4. Odbierając przesyłkę kurierską Zamawiający powinien sprawdzić w obecności kuriera, czy paczka jest nienaruszona. Jeżeli paczka nosi ślady otwarcia lub jest mechanicznie uszkodzona, należy bezwzględnie w obecności kuriera spisać protokół szkodowy, który jest jedyną podstawą rozpatrywania tego typu reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy natychmiast poinformować obsługę sklepu decoHOME drogą elektroniczną lub telefoniczną.

  5. W momencie odbioru nieuszkodzonej przesyłki odbiorca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, klient ma prawo nie przyjmować przesyłki. W takim przypadku należy spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu decoHOME telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli reklamacja dotyczy innych przyczyn niż te, które związane są z gwarancją, rękojmią lub niezgodnością z umową, to jedyną podstawą przyjęcia reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół odbioru.

  6. O jakichkolwiek reklamacjach należy poinformować obsługę sklepu internetowego www.deco-home.com.pl drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać imię i nazwisko Zamawiającego, numer zamówienia, numer rachunku, będącego dowodem zakupu oraz opis przedmiotu reklamacji.

  7. Istnieje możliwość wycofania złożonego zamówienia, ale nie później niż przed wysłaniem towaru przez obsługę sklepu. Wycofania można dokonać drogą telefoniczną pod numerem 783345504, w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku.

 



Metody płatności