Pomoc

  • Regulamin
    • Treść regulaminu
  • Przewodnik po sklepie
    • Rozpoczynamy zakupy
    • Przegląd kategorii produktów
    • Wyszkiwanie pozycji - wyszukiwarka
    • Zakupy bez rejestracji
    • Rejestracja nowego użytkownika
  • Logowanie "Moje konto"
    • Co daje Ci zalogowanie się
    • Rejestracja nowego użytkownika
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Historia zamówień
    • Twoje dane osobowe
    • Bezpieczeństwo Twoich danych
  • Nasza oferta
    • Prezentacja produktu
    • Ceny produktów
  • Składanie zamówień
    • W jaki sposób złożyć zamówienie?
    • Zmiana ilości pozycji w zamówieniu
    • Koszyk zakupów
    • Anulowanie zamówienia
  • Dostarczenie zamówień
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Formy płatności
    • Czas realizacji
    • Koszt przesyłki oraz sposób jej dostawy
    • Odbiór osobisty zamówień
  • Zwroty i reklamacje
    • Reklamacje
    • Rezygnacja
  • Program lojalnościowy
    • O programie
    • Co mogę zyskać?
    • Jak zostać uczestnikiem programu?
  • O firmie
    • Informacje o firmie
    • Siedziba
    • Kontakt

INFOLINIA: 783 345 504 (w dni robocze od 9:00 do 17:00)

Porozmawiaj z naszym konsultantem>>

Pomoc

Witaj, znajdujesz się na stronie „Pomocy”. Po lewej stronie znajduje się menu „Pomocy”. Wybierz interesujący Cię temat, by dowiedzieć się więcej. Jeśli nie uzyskałeś pomocy na, którą liczyłeś skontaktuj się z nami osobiście, chętnie służymy naszym doświadczeniem i wiedzą, odpowiemy na każde pytanie.

Zapytanie wyślij na adres: sklep@deco-home.com.pl
lub zadzwoń:
Infolinia 783 345 504 (godz. 9:00- 17:00).

Informacje o firmie

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.deco-home.com.pl, prowadzony jest przez firmę decoHOME Anna Kosmal, z siedzibą w Krakowie przy ulicy os. Kolorowe 3/46, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Krakowa pod numerem 3698/2010, NIP: 678-301-67-98, REGON: 121249964, e-mail: sklep@deco-home.com.pl, nr telefonu 783 345 504.

 

Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

  1. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. Podczas odwiedzania witryny nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera.
  2. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu www.deco-home.com.pl, są przetwarzane przez firmę decoHOME Anna Kosmal, z siedzibą w Krakowie przy ulicy os. Kolorowe 3/46. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
    • realizacji zamówienia,

    • jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.deco-home.com.pl,

    • wysłania przez firmę Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na adres e-mail zdefiniowany w zamówieniu, jednorazowej ankiety dotyczącej programu "Zaufane Opinie".

  3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

  4. Każdy Klient ma prawo pełnego dostępu do swoich danych oraz ich korekty - na stronie www.deco-home.com.pl/pl/identity/. Po zarejestrowaniu się Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich zmiany, jak również ma możliwość żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

  5. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

Opisy i zdjęcia produktów

  1. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.deco-home.com.pl, kierowane przez firmę decoHOME Anna Kosmal do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa (art. 543 Kodeksu Cywilnego), a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.

  2. Zdjęcia poszczególnych produktów przedstawione w ofercie sklepu mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotów. Fotografie, proporcje i kolorystyka produktów są wynikiem elektronicznego przetwarzania obrazu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy, np. różna kolorystyka lub proporcje, nie mogą być podstawą do reklamacji zamówionego towaru.

Ceny

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.deco-home.com.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  2. Do ceny podstawowej towaru doliczana jest opłata za dostawę zamówionego towaru w wysokości wskazanej w zamówieniu.

  3. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.deco-home.com.pl wiążące są wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w salonie handlowym decoHOME mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.

  4. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.deco-home.com.pl uwzględniają rabat w wysokości 2 % (rabat nie jest uwzględniany w przypadku płatności kartami płatniczymi lub kredytowymi).

  5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Dostępność towaru

  1. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma decoHOME zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  2. Zamawiający ma prawo wybrać jedną z odpowiadających mu opcji:

    • częściowa realizacja zamówienia,

    • wydłużenie czasu oczekiwania na zamówienie,

    • anulowanie całego zamówienia.

  3. Jeżeli towar sprowadzany jest od dostawcy dopiero po złożeniu przez Klienta zamówienia zaznaczone jest to wyraźnie w opisie tego towaru jako "dostępny w 7-14 dni".

Zamówienia

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.deco-home.com.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
  2. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18:00, w soboty, niedziele oraz święta - będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  3. Zamówienie złożone w sklepie internetowym, nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.

  4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym można będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

  5. Po potwierdzenie zamówienia, zostanie przesłana informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty. Wysyłana poprzez pocztę elektroniczną informacja, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.

  6. Zamówienie towaru w sklepie decoHOME oznacza akceptację regulaminu w jego pełnej postaci.

  7. Sklep w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia przy niezwłocznym powiadomieniu Zamawiającego. W takim przypadku kwota pieniężna z tytułu zamówienia podlega zwrotowi Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych.

Sposób dostawy

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl dostarczamy za pośrednictwem:
    • firm kurierskich UPS, Schenker, DHL Ekspress.

    • InPost,

    • punktów odbioru - odbiór osobisty.

  2. Zamawiający ma możliwość monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, otrzymanego drogą e-mailową po wysłaniu paczki z magazynu sklepu decoHOME. Otrzymany numer należy wpisać na stronie firmy kurierskiej, w rezultacie czego wyświetlone zostaną szczegóły dotyczące aktualnego położenia przesyłki.

  3. Firma kurierska podejmuje maksymalnie dwie próby dostarczenia przesyłki pod wskazany przez Zamawiającego adres. Dlatego też warto podać jako adres dostawy miejsce, w którym może ktoś ją odebrać oraz telefon aby kurier mógł indywidualnie skontaktować się z Zamawiającym (z zaznaczeniem, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy pierwszej próbie dostarczenia przesyłki). Po nieudanym dostarczeniu kolejna próba jest podejmowana następnego dnia roboczego.

  4. Obsługa sklepu www.deco-home.com.pl nie zastrzega godziny doręczenia towaru. Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 8-18. Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

  5. Dostawa pod wskazany adres nie obejmuje wnoszenia towarów na piętra ani do mieszkania.

  6. Wszystkie przesyłki kurierskie objęte są ubezpieczeniem. Za wszelkie braki jakościowe lub ilościowe towaru powstałe w wyniku transportu kurierskiego odpowiadają firmy kurierskie UPS Sp. z o.o., Schenker Sp. z o.o. lub DHL Ekspress Poland Sp. z o.o.

  7. Klient może odebrać towar osobiście, po wcześniejszym, telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu). Odbiór osobisty zamówionych towarów jest możliwy w punktach odbioru wskazanych na stroniesklepu internetowego w wyznaczonych dniach i godzinach pracy punktów, dopiero po uzyskaniu przez Kupującego wiadomości systemowej o przygotowaniu towaru do odbioru.

  8. Odebrany towar należy sprawdzić w obecności sprzedawcy lub kuriera (w zależności od wyboru opcji odbioru), w przeciwnym razie reklamacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń towaru lub braków nie będą uwzględniane.

  9. Informujemy, że opcja wyboru pomiędzy firmami kurierskimi jest niedostępna. decoHOME samodzielnie kieruje zamówienia do wybranej firmy, aby zapewnić jak najszybszą wysyłkę paczek.

Czas dostawy

  1. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
  2. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

  3. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

  4. Czas dostarczenia towaru przez firmą kurierską wynosi od 1 – 2 dni, w zależności od wielkości miasta. W przypadku małych miejscowości czas ten może się wydłużyć, w niektórych przypadkach o kolejne 2 dni.

  5. Czas dostarczenia towaru, jest liczony od momentu otrzymania przez Zamawiającego drogą e-mailową informacji potwierdzającej wysyłkę, zawierającej numer listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej, Zamawiający może zlokalizować swoją przesyłkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia terminu doręczenia przesyłki.

  6. Produkty dostarczane są na terenie całego kraju.

Koszt dostawy

  1. Koszt dostawy kurierskiej uzależniony jest od wagi i gabarytów poszczególnych produktów.
  2. Poglądowa, orientacyjna tabela opłat za transport przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej:

    Asortyment

    Cena wysyłki po przedpłacie (PLN brutto)

    Cena wysyłki za pobraniem (PLN brutto)

    Baterie do 8szt; deski WC

    27,00

    30,00

    Stelaż + wsporniki + przycisk

    30,00

    34,00

    Ceramika 1szt (umywalka, miska WC + deska itd)

    69,00

    79,00

    Ceramika5szt lub brodzik

    95,00

    109,00

    Kabina prysznicowa z brodzikiem

    129,00

    169,00

    Kabina prysznicowa z brodzikiem i ceramiką

    159,00

    199,00

    Wanna z syfonem i baterią

    199,00

    250,00

    Wanna z ceramiką i bateriami

    250,00

    290,00

    Ceramika, wanny, kabina itd...

    550,00

    650,00

  3. W przypadku konieczności spakowania zamówionych przedmiotów (wymiary, waga) w kilka standardowych paczek, koszt wysyłki danego zamówienia będzie ustalany indywidualnie.

  4. Jeżeli waga lub waga „objętościowa" jest większa od 30 kg obsługa sklepu ma możliwość indywidualnego ustalenia kosztu przesyłki.

    • waga objętościowa liczona jest wg wzoru:

      długość x szerokość x wysokość podana w centymetrach / 4000

Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    • przelew na konto (towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu płatności na koncie lub po dostarczeniu przez Zamawiającego potwierdzenia przelewu)

    • płatność on-line Transferuj.pl

    • „za pobraniem" płatne kurierowi gotówką przy doręczeniu przesyłki

    • gotówka przy odbiorze osobistym (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu)

    • zakupy na raty Żagiel lub LukasBank

  2. Przelewu na konto Zamawiający dokonuje dopiero po otrzymaniu informacji od sprzedającego potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji oraz zawierającej numer zamówienia, które należy podać w tytule przelewu.

  3. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu, w zależności od wybranego sposobu dostawy, zamówiony towar jest wysyłany do Zamawiającego.

Faktury i paragony

  1. Każdemu Zamawiającemu, dokonującemu zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl wystawiany zostaje dowód zakupu w formie paragonu fiskalnego, a na życzenie Zamawiającego również w formie faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy/dane osoby fizycznej wraz z NIP przy składaniu zamówienia w sklepie.
  2. Dowody zakupu (paragony i faktury VAT) wysyłane są do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, przesyłką listową Pocztą Polską.

Reklamacje i zwroty

  1. Klient, który dokonał zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl ma prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny, składając pisemnie stosowne oświadczenie, w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki.
  2. Koszty wysyłki zwracanego towaru, wspomnianego powyżej, ponosi Zamawiający. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i odesłany w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu. Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem zwrotu towaru.

  3. Zamawiający ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot towaru uznaje się za ważny, jeśli towarzyszy mu pisemne potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania zwracanego towaru.

  4. Odbierając przesyłkę kurierską Zamawiający powinien sprawdzić w obecności kuriera, czy paczka jest nienaruszona. Jeżeli paczka nosi ślady otwarcia lub jest mechanicznie uszkodzona, należy bezwzględnie w obecności kuriera spisać protokół szkodowy, który jest jedyną podstawą rozpatrywania tego typu reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy natychmiast poinformować obsługę sklepu decoHOME drogą elektroniczną lub telefoniczną.

  5. W momencie odbioru nieuszkodzonej przesyłki odbiorca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, klient ma prawo nie przyjmować przesyłki. W takim przypadku należy spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu decoHOME telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli reklamacja dotyczy innych przyczyn niż te, które związane są z gwarancją, rękojmią lub niezgodnością z umową, to jedyną podstawą przyjęcia reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół odbioru.

  6. O jakichkolwiek reklamacjach należy poinformować obsługę sklepu internetowego www.deco-home.com.pl drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać imię i nazwisko Zamawiającego, numer zamówienia, numer rachunku, będącego dowodem zakupu oraz opis przedmiotu reklamacji.

Rezygnacja

  1. Istnieje możliwość wycofania złożonego zamówienia, ale nie później niż przed wysłaniem towaru przez obsługę sklepu. Wycofania można dokonać drogą telefoniczną pod numerem 783345504, w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku.

 

Pozostałe

  1. Produkty zawarte na stronach sklepu www.deco-home.com.pl są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające je do obrotu na terenie Polski.
  2. Firma decoHOME, podmiot prowadzący sklep internetowy www.deco-home.com.pl,. zastrzega sobie prawo do:

  3. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,

  4. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego www.deco-home.com.pl,

  5. zmiany niniejszego regulaminu.

  6. Firma decoHOME dokłada wszelkich starań, by opisy produktów znajdujące się na stronie były zgodne ze stanem faktycznym. decoHOME nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie danych technicznych i właściwości towaru lub ich zmianę przez jego producenta.

  7. Firma decoHOME nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niej niezależnych.

  8. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.deco-home.com.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

Nasz sklep podzielony jest na dziesięć głównych działów: listwy dekoracyjne, farby i tapety, podłogi, wyposażenie łazienek, płytki ceramiczne, tynki dekoracyjne, panele ścienne, oświetlenie, elewacje, chemia budowlana. Na stronie głównej naszego sklepu umieszczone zostały wszystkie działy i podkategorie z nimi związane. Wystarczy kliknąć w wybrany przez Ciebie dział lub podkategorie, by przejść do przeglądania interesujących Cię produktów.

W lewym górnym rogu znajduje się mapa działów, dostępna na każdej podstronie, by ułatwić Ci nawigacje po produktach, bez względu na to, w jakim znajdujesz się miejscu.

Każdorazowe kliknięcie na logo decoHome przekierowuję na stronę główną sklepu.

Na środku górnej części umieszczona jest wyszukiwarka. Wystarczy wpisać dowolną nazwę produktu, producenta by odnaleźć dany produkt w naszym sklepie. W prawym górnym rogu znajduje się "Twój koszyk" – to właśnie tam możesz sprawdzić zamawianą ilość, wartość zamówienia i koszt przesyłki – każdy dodany produkt jest automatycznie sumowany w „Twoim koszyku”.

Gdy wybierzesz interesujący dział/kategorię na stronie głównej zostaniesz przekierowany na stronę wybranej kategorii. Po lewej stronie znajduje się menu kategorii, gdzie kolorem fioletowym zaznaczona jest kategoria, w której obecnie się znajdujesz. Teraz wybierz interesującą Cię podkategorię wybierając ją z lewego menu lub z podkategorii prezentowanych na środku strony.

Po wybraniu i kliknięciu w interesująca Cię podkategorię z wybranego działu, po lewej stronie dostępne są opcje przeglądania. Scharakteryzuj precyzyjnie produkt, którego poszukujesz by jak najszybciej móc go znaleźć.

W celu poszukiwania produktów z innej kategorii, poniżej „Opcji przeglądania” znajdują się główne „Kategorię” do wyboru, Nie zapominaj o „Mapie działów”, która niezmiennie znajduję się w lewym górnym rogu strony.

Jeśli chcesz odnaleźć daną pozycję w naszym sklepie wystarczy wpisać, np. nazwę produktu lub jej część, nazwę producenta bądź dowolną informację, którą posiadasz o szukanym produkcie. Nie trzeba podawać całego dokładnego tytułu, podaj dowolną jego część, a nasza wyszukiwarka znajdzie pozycje, w których występuje wpisane przez Ciebie słowo.

Wyszkiwarka sklepu DecoHome

W naszym sklepie nie musisz się rejestrować, by złożyć zamówienie - wystarczy, że podasz adres dostawy po dodaniu produktów do koszyka.

Aby się zarejestrować należy skorzystać z przycisku "Zarejestruj się", który znajduje się w prawej, górnej części strony i wypełnić adres e-mail w oknie „Jestem nowy, chcę założyć konto".

Następnym etapem rejestracji jest wypełnienie tabelki z niezbędnymi informacjami. Po poprawnym wypełnieniu danych i ich zatwierdzeniu (przycisk "Zarejestruj się") konto automatycznie staje się aktywne, można dokonywać zakupów.

Użytkownicy, którzy posiadają już konto, mogą od razu skorzystać z opcji logowania (przycisk "zaloguj się").

  • szybsze składanie zamówień
  • śledzenie statusów zamówień
  • sprawdzanie historii własnych zamówień - Twoje zamówienia zostają zapisywane w naszej bazie danych, dzięki temu zawsze będziesz wiedział co i kiedy kupiłeś.
  • zarządzanie swoimi adresami – np. możesz korzystanie z kilku adresów
  • posiadając konto w naszym sklepie zbierasz punkty w naszym programie lojalnościowym i wymieniasz je na rabaty.

Rejestracja jest niezbędna, by utworzyć konto. Jest to bardzo prosty proces, wystarczy kliknąć przycisk „Zarejestruj się” znajdujący się w prawym, górnym rogu strony. Po wypełnieniu formularza możesz korzystać ze wszystkich funkcji znajdujących się w naszym sklepie.

Rejestracja w decoHome jest zupełnie darmowa i nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji.

Po zalogowaniu się w Twoim koncie, po lewej stronie znajduje się menu Twojego konta. Pierwsza z pozycji to "Moje zamówienia". Po kliknięciu w nią zobaczysz listę swoich zamówień, w tym także tego ostatniego. To właśnie status zamówienia informuje o tym na jakim etapie realizacji znajduje się zamówienie np. czy jest złożone, przekazane, wysłane lub zrealizowane albo usunięte.

Dzięki tej funkcji, w każdej chwili będąc zalogowanym użytkownikiem możesz sprawdzić historię swoich zamówień i zarządzać nimi w dowolny sposób.

Kiedy rejestrujesz się w naszym sklepie tylko za pierwszym razem podajesz swoje dane osobowe. Pozwala to zaoszczędzić czas przy kolejnych zakupach. W każdej chwili możesz podane dane edytować lub usunąć. Gwarantujemy, że Twoje dane przechowywane są w bezpieczny sposób.

      1. decoHOME Anna Kosmal z siedzibą w Krakowie przy ulicy os. Kolorowe 3/46, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Krakowa pod numerem 3698/2010, NIP: 678-301-67-98, REGON: 121249964, e-mail: sklep@deco-home.com.pl, nr telefonu 783 345 504, prowadząc sklep internetowy działający pod adresem www.deco-home.com.pl („sklep internetowy") zbiera Państwa dane. Niniejsza polityka prywatności precyzuje, jakie rodzaje udostępnianych przez Państwa danych są zbierane oraz w jakim celu i w jaki sposób są wykorzystywane przez decoHOME.
      2. decoHOME gromadzi następujące dane osobowe Klientów za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji w sklepie internetowym:

        • nazwisko i imię,

        • adres zamieszkania

        • adres dostawy kurierskiej, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,

        • adres poczty elektronicznej,

        • numer telefonu.

        Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie.

      3. Założenie konta jest związane z zaakceptowaniem zasad, które podajemy w naszym regulaminie, dlatego warto przed zakończeniem rejestracji rzeczywiście się z nim zapoznać, a wtedy wzajemne zobowiązania obu stron będą jasne.

      4. decoHOME może wykorzystywać podane powyżej informacje za zgodą Klienta w celu przysyłania informacji o statusie realizacji zamówienia, produktach, usługach, ofertach i możliwości otrzymywania newsletter'a. W przypadkach, gdy informacje te przekazywane będą drogą elektroniczną, będą one wysyłane wyłącznie w przypadku, gdy Klient wyraził zgodę na otrzymywanie ich w takiej formie.

      5. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie http://www.deco-home.com.pl/pl/identity, każdy Klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

      6. Strona sklepu internetowego może wykorzystywać ciasteczka ("cookies"), które służą identyfikacji przeglądarki Klienta, gdy korzysta on z ze strony sklepu internetowego. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

      7. Firma decoHOME, podmiot prowadzący sklep internetowy www.deco-home.com.pl nigdy nie udostępniała i nie będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych swoich Klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia.

      8. Powierzone nam przez Ciebie dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

        • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)

        • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

      9. Posiadamy certyfikat SSL, wydany przez RapidSSL. Dzięki SSL zapewniamy bezpieczeństwo przesyłania danych w Internecie. Jest to rodzaj zabezpieczenie, polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki Klientom i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer sklepu. Informacja wysyłana z serwera do Klienta jest również kodowana, a po dotarciu do celu dekodowana.

      10. W przypadku zmiany powyższej polityki prywatności decoHome poinformuje Klientów o zaistniałej zmianie poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Pamiętaj:

Dla własnego bezpieczeństwa pamiętaj, aby po zakończonej sesji wylogować się ze strony. W tym celu kliknij link "Wyloguj się" widoczny w prawym górnym rogu. Samo wyłączenie okna przeglądarki nie jest równoznaczne z zakończeniem dokonanej operacji.

Jeżeli masz pytania czy wątpliwości dot. naszej polityki prywatności, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie odpowie na każde Twoje pytanie. Wystarczy napisać na adres sklep@deco-home.com.pl.

W naszej ofercie znajdują się listwy dekoracyjne, farby i tapety, podłogi, wyposażenie łazienek, płytki ceramiczne, tynki dekoracyjne, panele ścienne, oświetlenie, elewacje, chemia budowlana. Oferta sukcesywnie jest poszerzana.

Na wirtualnych półkach prezentujemy produkty największych marek działających na polskim i zagranicznym rynku budowlanym i wnętrzarskim.

Zanim zdecydujesz się na zakup, możesz przyjrzeć się dokładnie każdemu produktowi. Każdy produkt jest starannie opisany, podana jest nasza cena i termin realizacji zamówienia. Oprócz profesjonalnego opisu znajdziesz również dane techniczne, instrukcje montażu oraz informacje dotyczące dostawy i płatności. Przy każdym produkcie prezentujemy zdjęcia, przy odpowiednich produktach dostępne są również karty techniczne i atesty.

Wszystkie podane przez nas ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Wszystkie ceny podawane w sklepie uwzględniają rabat w wysokości 2 % (rabat nie jest uwzględniany w przypadku płatności kartami płatniczymi lub kredytowymi).

Gdy już znalazłeś produkt, którego szukałeś kliknij zielony przycisk „do koszyka”:

to spowoduje, że wybrany przez Ciebie produkt automatycznie zostanie dodany do „Twojego koszyka” i będzie w nim natychmiast widoczny. Zostaniesz przekierowany do „Twojego koszyka”.

W Twoim koszyku możesz zmienić ilość zamówionych pozycji (automatycznie zostanie zmodyfikowana całkowita kwota zakupu), usunąć produkt, jak również po kliknięciu w zdjęcie lub nazwę obejrzeć jeszcze raz wszystkie informacje o nim.

Jeśli to nie koniec Twoich zakupów kliknij link „kontynuuj zakupy” znajdujący się w dolnej części twojego koszyka po lewej stronie. Szukaj, przeglądaj, porównuj produkty wedle życzenia, aż ponownie znajdziesz taki, który odpowiada Twoim potrzebom. Aby dodać go to „Twojego koszyka” kliknij przycisk „do koszyka”, czynność tą powtarzaj za każdym razem kiedy będziesz chciał dokonać zakupu. Operację tą możesz wykonywać dowolną ilość razy.

W prawym górnym rogu znajduje się „Twój koszyk” – to właśnie tam możesz sprawdzić zamawianą ilość i wartość zamówienia – każdy dodany produkt jest automatycznie sumowany w „Twoim koszyku”.

Jeśli dodałeś do koszyka wszystkie interesujące Cię produkty, wejdź ponownie do swojego koszyka klikając w zielony przycisk „realizuj zamówienie” w „Twoim Koszyku” w prawym górnym rogu. Aby sfinalizować transakcję wybierz kraj, sposób dostawy i metodę płatności. Po wybraniu powyższych opcji automatycznie zostanie przeliczony koszt dostawy. W prawym dolnym rogu zostanie podana całkowita wartość zamówienia (cena produktów + koszt przesyłki). Po sprawdzeniu zamówienia kliknij zielony przycisk „Realizuj zamówienie”.

Na dole strony widnieje pole, w które można aktywować kod rabatowy poprzez wpisanie go w odpowiednie pole. Rabat automatycznie zostanie odjęty od całkowitej kwoty do zapłaty.

Klikając w zielony przycisk „realizuj zamówienie” zostaniesz przekierowany do strony z formularzem.

- W przypadku gdy jesteś niezalogowanym użytkownikiem a posiadasz konto w naszym sklepie zostaniesz poproszony o zalogowanie się w celu potwierdzenia adresów wysyłki.
- Jeśli jesteś gościem i chcesz dokonać zakupów bez rejestracji musisz wypełnić formularz podając dane na które mamy przesłać zamówione produkty.
- Jeśli jesteś niezarejestrowany, a chciałbyś założyć konto w naszym sklepie zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza rejestracji.

Po prawidłowym wypełnieniu formularza lub zalogowaniu zostanie przedstawione podsumowanie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza potwierdź zakończenie zamówienia poprzez kliknięcie w zielony przycisk „Potwierdź”. W ten prosty sposób złożysz zamówienie w naszym sklepie.

W każdej chwili możesz dokonać modyfikacji ilości zamawianych pozycji. Jeśli nie zrobiłeś tego na stronie produktu przed dodaniem do koszyka nic straconego. Możesz uczynić to już w „Twoim koszyku” poprzez kliknięcie „+” przy podanej ilości, przy konkretnym produkcie. Ilość możesz zwiększać za pomocą „+” i zmniejszać za pomocą „-„. Koszyk automatycznie się przeliczy a całkowita kwota zakupu zmodyfikowana.

Zmiana ilości produktów w zamówieniu

Musisz wiedzieć, że nawet jeśli dodasz kilka razy dany produkt do koszyka, będzie on w nim tylko raz, jeśli chcesz zmienić jego ilość, postępuj zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się powyżej.

Jeżeli natomiast chcesz usunąć pozycję z koszyka kliknij znajdujący się po prawej stronie tabeli link „Usuń”

Po kliknięciu zielonego przycisku "Do koszyka" produkt trafia do Twojego koszyka z zakupami, którego zawartość pokażemy Ci za każdym razem, kiedy wrzucisz do niego kolejny artykuł. Można wówczas złożyć zamówienie, zmienić jego parametry lub kontynuować zakupy w sklepie.

Aby sprawdzić stan koszyka, wystarczy spojrzeć w prawy górny róg strony, zostaje w nim wyświetlona zawartość koszyka. W koszyku można dokonać kilku modyfikacji, takich jak: zmienić ilość zamówionych produktów (automatycznie zostanie zmodyfikowana całkowita kwota zakupu), usunąć produkt, jak również po kliknięciu na zdjęcie obejrzeć jeszcze raz wszystkie informacje o nim.

Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł musi zostać prze Ciebie kupiony.

Jeśli będziesz chciał anulować złożone przez siebie zamówienie, prosimy zadzwonić do nas pod nr telefonu 783 345 504. Nie będziemy jednak mogli anulować zamówienia, które zostało już do Ciebie wysłane.

Po zalogowaniu się w Twoim koncie, po lewej stronie znajduje się menu Twojego konta. Pierwsza z pozycji to "Moje zamówienia". Po kliknięciu w nią zobaczysz listę swoich zamówień, w tym także tego ostatniego. To właśnie status zamówienia informuje o tym na jakim etapie realizacji znajduje się zamówienie np. czy jest złożone, przekazane, wysłane lub zrealizowane albo usunięte.

Nasz sklep oferuje różne formy płatności.

  • przelew na konto (towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu płatności na koncie lub po dostarczeniu przez Zamawiającego potwierdzenia przelewu)
  • płatność on-line Transferuj.pl
  • „za pobraniem” płatne kurierowi gotówką przy doręczeniu przesyłki
  • gotówka przy odbiorze osobistym (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu)
  • zakupy na raty Żagiel lub LukasBank

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

  1. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

  2. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

  3. Czas dostarczenia towaru przez firmą kurierską wynosi od 1 – 2 dni, w zależności od wielkości miasta. W przypadku małych miejscowości czas ten może się wydłużyć, w niektórych przypadkach o kolejne 2 dni.

  4. Czas dostarczenia towaru, jest liczony od momentu otrzymania przez Zamawiającego drogą e-mailową informacji potwierdzającej wysyłkę, zawierającej numer listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej, Zamawiający może zlokalizować swoją przesyłkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia terminu doręczenia przesyłki.

  5. Produkty dostarczane są na terenie całego kraju.

  1. Koszt dostawy kurierskiej uzależniony jest od wagi i gabarytów poszczególnych produktów.
  2. Poglądowa, orientacyjna tabela opłat za transport przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej:

    Asortyment

    Cena wysyłki po przedpłacie (PLN brutto)

    Cena wysyłki za pobraniem (PLN brutto)

    Baterie do 8szt; deski WC

    27,00

    30,00

    Stelaż + wsporniki + przycisk

    30,00

    34,00

    Ceramika 1szt (umywalka, miska WC + deska itd)

    69,00

    79,00

    Ceramika5szt lub brodzik

    95,00

    109,00

    Kabina prysznicowa z brodzikiem

    129,00

    169,00

    Kabina prysznicowa z brodzikiem i ceramiką

    159,00

    199,00

    Wanna z syfonem i baterią

    199,00

    250,00

    Wanna z ceramiką i bateriami

    250,00

    290,00

    Ceramika, wanny, kabina itd...

    550,00

    650,00

  3. W przypadku konieczności spakowania zamówionych przedmiotów (wymiary, waga) w kilka standardowych paczek, koszt wysyłki danego zamówienia będzie ustalany indywidualnie.

  4. Jeżeli waga lub waga „objętościowa" jest większa od 30 kg obsługa sklepu ma możliwość indywidualnego ustalenia kosztu przesyłki.

    • waga objętościowa liczona jest wg wzoru:

      długość x szerokość x wysokość podana w centymetrach / 4000

Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście, po wcześniejszym, telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu).

Odbiór osobisty zamówionych towarów jest możliwy w biurze handlowym:

Biuro Handlowe
czynne w godzinach 8:00 - 18:00
os. Złotej Jesieni 6 lok. 100
Kraków

tel. +48 783 345 504
email: sklep@deco-home.com.pl

treść z podstrony

treść z podstrony

treść z podstrony

Jesteśmy największym w Polsce sklepem internetowym oferującym budowlane materiały wykończeniowe. Oferujemy ponad ................ produktów w dziesięciu działach. Stawiamy na ciągły rozwój, dlatego liczba ta sukcesywnie rośnie. W naszym sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów, takich jak: listwy dekoracyjne, podłogi, ozdobne farby i tapety, tynki dekoracyjne, panele ścienne, oświetlenie, bogate wyposażenie łazienki, płytki ceramiczne, chemię budowlaną, jak również produkty potrzebne do wykończenia elewacji Twojego domu.

Wszystko to jest wynikiem naszej pasji.

Inspiracją dla nas były piękne włoskie wnętrza, w których dominują rozmaite tynki, sufity wykończone zdobnymi rozetami i gzymsami. Od tego się zaczęło. Pasja w nas dojrzewała, a idea sklepu kiełkowała. Zaintrygowani tematem intensywnie zgłębialiśmy wiedzę, zarówno teoretyczną jak i praktyczną. W marcu 2010 roku, już nie tylko jako pasjonaci ale również jako eksperci, stworzyliśmy sklep decoHome oferujący artykuły dekoracyjne, wykończeniowe i budowlane dla domu.

Słuchając potrzeb naszych Klientów poszerzamy asortyment, tak by Klient mógł zakupić wszystko, co jest mu potrzebne, w jednym miejscu. Stale zwiększamy liczbę produktów, uzupełniamy o nowe działy, zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów wszystko po to, by Klient mógł zrealizować całe swoje zakupy jednym kliknięciem, a jednocześnie zakupił wszystko to, czego potrzebuje.

W decoHome stawiamy na produkty wysokiej klasy, dlatego oferujemy artykuły znanych producentów, którzy swoją marką gwarantują wysoką jakość i oryginalne wzornictwo. Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami, oferujemy swoim Klientom konkurencyjne ceny. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem sztukaterii dekoracyjnej Orac Decor, NMC, Exterior - Sztukateria Elewacyjna oraz firmy Tarkett producenta paneli podłogowych i wykładzin.

Zapraszamy do zakupów!

 

Chętnie służymy Wam naszym doświadczeniem i wiedzą, odpowiemy na każde pytanie.

Zapytanie wyślij na adres sklep@deco-home.com.pl
lub zadzwoń:
Infolinia 12 350 25 51, 783 345 504 (godz. 8:00- 20:00).

decoHome Anna Kosmal
os. Kolorowe 3/46
31-938 Kraków
NIP: 6783016798


Biuro Handlowe
czynne w godzinach 8:00 - 18:00
os. Złotej Jesieni 6 lok. 100
Kraków

Dane kontaktowe

decoHome Anna Kosmal
os. Kolorowe 3/46
31-938 Kraków
NIP: 6783016798

tel. +48 783 345 504
email: sklep@deco-home.com.pl


Biuro Handlowe
czynne w godzinach 8:00 - 18:00
os. Złotej Jesieni 6 lok. 100
Kraków


Masz pytania, lub chciałbyś uzyskać więcej informacji? Napisz.

 

  1. Klient, który dokonał zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl ma prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny, składając pisemnie stosowne oświadczenie, w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki.
  2. Koszty wysyłki zwracanego towaru, wspomnianego powyżej, ponosi Zamawiający. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i odesłany w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu. Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem zwrotu towaru.

  3. Zamawiający ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot towaru uznaje się za ważny, jeśli towarzyszy mu pisemne potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania zwracanego towaru.

  4. Odbierając przesyłkę kurierską Zamawiający powinien sprawdzić w obecności kuriera, czy paczka jest nienaruszona. Jeżeli paczka nosi ślady otwarcia lub jest mechanicznie uszkodzona, należy bezwzględnie w obecności kuriera spisać protokół szkodowy, który jest jedyną podstawą rozpatrywania tego typu reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy natychmiast poinformować obsługę sklepu decoHOME drogą elektroniczną lub telefoniczną.

  5. W momencie odbioru nieuszkodzonej przesyłki odbiorca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, klient ma prawo nie przyjmować przesyłki. W takim przypadku należy spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu decoHOME telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli reklamacja dotyczy innych przyczyn niż te, które związane są z gwarancją, rękojmią lub niezgodnością z umową, to jedyną podstawą przyjęcia reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół odbioru.

  6. O jakichkolwiek reklamacjach należy poinformować obsługę sklepu internetowego www.deco-home.com.pl drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać imię i nazwisko Zamawiającego, numer zamówienia, numer rachunku, będącego dowodem zakupu oraz opis przedmiotu reklamacji.

  7. Istnieje możliwość wycofania złożonego zamówienia, ale nie później niż przed wysłaniem towaru przez obsługę sklepu. Wycofania można dokonać drogą telefoniczną pod numerem 783 345 504, w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku.

 

Istnieje możliwość wycofania złożonego zamówienia, ale nie później niż przed wysłaniem towaru przez obsługę sklepu. Wycofania można dokonać drogą telefoniczną pod numerem 783 345 504, w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku.



Metody płatności