Pomoc

  • Regulamin
    • Treść regulaminu
  • Przewodnik po sklepie
    • Rozpoczynamy zakupy
    • Przegląd kategorii produktów
    • Wyszkiwanie pozycji - wyszukiwarka
    • Zakupy bez rejestracji
    • Rejestracja nowego użytkownika
  • Logowanie "Moje konto"
    • Co daje Ci zalogowanie się
    • Rejestracja nowego użytkownika
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Historia zamówień
    • Twoje dane osobowe
    • Bezpieczeństwo Twoich danych
  • Nasza oferta
    • Prezentacja produktu
    • Ceny produktów
  • Składanie zamówień
    • W jaki sposób złożyć zamówienie?
    • Zmiana ilości pozycji w zamówieniu
    • Koszyk zakupów
    • Anulowanie zamówienia
  • Dostarczenie zamówień
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Formy płatności
    • Czas realizacji
    • Koszt przesyłki oraz sposób jej dostawy
    • Odbiór osobisty zamówień
  • Zwroty i reklamacje
    • Reklamacje
    • Rezygnacja
  • Program lojalnościowy
    • O programie
    • Co mogę zyskać?
    • Jak zostać uczestnikiem programu?
  • O firmie
    • Informacje o firmie
    • Siedziba
    • Kontakt

Regulamin sklepu

Sklep w wersji próbnej. Prosimy nie składać zamówień. Więcej informacji pod nr tel 783 345 504

Informacje o firmie

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.deco-home.com.pl, prowadzony jest przez firmę decoHOME Anna Kosmal, z siedzibą w Krakowie przy ulicy os. Złotej Jesieni 6 lok 9, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Prezydenta Miasta Krakowa pod numerem 3698/2010, NIP: 678-301-67-98, REGON: 121249964, e-mail: sklep@deco-home.com.pl, nr telefonu 783 345 504.

 

Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

  1. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. Podczas odwiedzania witryny nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera.
  2. Dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu www.deco-home.com.pl, są przetwarzane przez firmę decoHOME Anna Kosmal, z siedzibą w Krakowie przy ulicy os. Złotej Jesieni 6 lok 9. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
    • realizacji zamówienia,

    • jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.deco-home.com.pl,

    • wysłania przez firmę Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na adres e-mail zdefiniowany w zamówieniu, jednorazowej ankiety dotyczącej programu "Zaufane Opinie".

  3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

  4. Każdy Klient ma prawo pełnego dostępu do swoich danych oraz ich korekty - na stronie www.deco-home.com.pl/pl/identity/. Po zarejestrowaniu się Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich zmiany, jak również ma możliwość żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

  5. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

Opisy i zdjęcia produktów

  1. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.deco-home.com.pl, kierowane przez firmę decoHOME Anna Kosmal do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa (art. 543 Kodeksu Cywilnego), a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.

  2. Zdjęcia poszczególnych produktów przedstawione w ofercie sklepu mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotów. Fotografie, proporcje i kolorystyka produktów są wynikiem elektronicznego przetwarzania obrazu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Nabywcy, np. różna kolorystyka lub proporcje, nie mogą być podstawą do reklamacji zamówionego towaru.

Ceny

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.deco-home.com.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  2. Do ceny podstawowej towaru doliczana jest opłata za dostawę zamówionego towaru w wysokości wskazanej w zamówieniu.

  3. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.deco-home.com.pl wiążące są wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w salonie handlowym decoHOME mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.

  4. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.deco-home.com.pl uwzględniają rabat w wysokości 2 % (rabat nie jest uwzględniany w przypadku płatności kartami płatniczymi lub kredytowymi).

  5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Dostępność towaru

  1. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma decoHOME zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  2. Zamawiający ma prawo wybrać jedną z odpowiadających mu opcji:

    • częściowa realizacja zamówienia,

    • wydłużenie czasu oczekiwania na zamówienie,

    • anulowanie całego zamówienia.

  3. Jeżeli towar sprowadzany jest od dostawcy dopiero po złożeniu przez Klienta zamówienia zaznaczone jest to wyraźnie w opisie tego towaru jako "dostępny w 7-14 dni".

Zamówienia

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.deco-home.com.pl. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
  2. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18:00, w soboty, niedziele oraz święta - będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

  3. Zamówienie złożone w sklepie internetowym, nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.

  4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym można będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

  5. Po potwierdzenie zamówienia, zostanie przesłana informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty. Wysyłana poprzez pocztę elektroniczną informacja, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.

  6. Zamówienie towaru w sklepie decoHOME oznacza akceptację regulaminu w jego pełnej postaci.

  7. Sklep w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia przy niezwłocznym powiadomieniu Zamawiającego. W takim przypadku kwota pieniężna z tytułu zamówienia podlega zwrotowi Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych.

Sposób dostawy

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl dostarczamy za pośrednictwem:
    • firm kurierskich UPS, Schenker, DHL Ekspress.

    • InPost,

    • punktów odbioru - odbiór osobisty.

  2. Zamawiający ma możliwość monitorowania przesyłki na podstawie jej numeru, otrzymanego drogą e-mailową po wysłaniu paczki z magazynu sklepu decoHOME. Otrzymany numer należy wpisać na stronie firmy kurierskiej, w rezultacie czego wyświetlone zostaną szczegóły dotyczące aktualnego położenia przesyłki.

  3. Firma kurierska podejmuje maksymalnie dwie próby dostarczenia przesyłki pod wskazany przez Zamawiającego adres.  Dlatego też warto podać jako adres dostawy miejsce, w którym może ktoś ją odebrać oraz telefon aby kurier mógł indywidualnie skontaktować się z Zamawiającym (z zaznaczeniem, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przy pierwszej próbie dostarczenia przesyłki). Po nieudanym dostarczeniu kolejna próba jest podejmowana następnego dnia roboczego.

  4. Obsługa sklepu www.deco-home.com.pl nie zastrzega godziny doręczenia towaru. Paczki dostarczane są od poniedziałku do   piątku w dni robocze w godzinach 8-18. Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

  5. Dostawa pod wskazany adres nie obejmuje wnoszenia towarów na piętra ani do mieszkania.

  6. Wszystkie przesyłki kurierskie objęte są ubezpieczeniem. Za wszelkie braki jakościowe lub ilościowe towaru powstałe w wyniku transportu kurierskiego odpowiadają firmy kurierskie UPS Sp. z o.o., Schenker Sp. z o.o. lub DHL Ekspress Poland Sp. z o.o.

  7. Klient może odebrać towar osobiście, po wcześniejszym, telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu). Odbiór osobisty zamówionych towarów jest możliwy w punktach odbioru wskazanych na stroniesklepu internetowego w wyznaczonych dniach i godzinach pracy punktów, dopiero po uzyskaniu przez Kupującego wiadomości systemowej o przygotowaniu towaru do odbioru.

  8. Odebrany towar należy sprawdzić w obecności sprzedawcy lub kuriera (w zależności od wyboru opcji odbioru), w przeciwnym razie reklamacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń towaru lub braków nie będą uwzględniane.

  9. Informujemy, że opcja wyboru pomiędzy firmami kurierskimi jest niedostępna. decoHOME samodzielnie kieruje zamówienia do wybranej firmy, aby zapewnić jak najszybszą wysyłkę paczek.

Czas dostawy

  1. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
  2. czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

  3. czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

  4. Czas dostarczenia towaru przez firmą kurierską wynosi od 1 – 2 dni, w zależności od wielkości miasta. W przypadku małych miejscowości czas ten może się wydłużyć, w niektórych przypadkach o kolejne 2 dni.

  5. Czas dostarczenia towaru, jest liczony od momentu otrzymania przez Zamawiającego drogą e-mailową informacji potwierdzającej wysyłkę, zawierającej numer listu przewozowego.  Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej, Zamawiający może zlokalizować swoją przesyłkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu ustalenia terminu doręczenia przesyłki.

  6. Produkty dostarczane są na terenie całego kraju.

Koszt dostawy

  1. Koszt dostawy kurierskiej uzależniony jest od wagi i gabarytów poszczególnych produktów.
  2. Poglądowa, orientacyjna tabela opłat za transport przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej:

    Asortyment

    Cena wysyłki po przedpłacie (PLN brutto)

    Cena wysyłki za pobraniem (PLN brutto)

    Baterie do 8szt; deski WC         

    27,00

    30,00

    Stelaż + wsporniki + przycisk  

    30,00

    34,00

    Ceramika 1szt (umywalka, miska WC + deska itd)

    69,00

    79,00

    Ceramika5szt lub brodzik            

    95,00

    109,00

    Kabina prysznicowa z brodzikiem 

    129,00

    169,00

    Kabina prysznicowa z brodzikiem i ceramiką

    159,00

    199,00

    Wanna z syfonem i baterią        

    199,00

    250,00

    Wanna z ceramiką i bateriami     

    250,00

    290,00

    Ceramika, wanny, kabina itd...   

    550,00

    650,00

  3. W przypadku konieczności spakowania zamówionych przedmiotów (wymiary, waga) w kilka standardowych paczek, koszt wysyłki danego zamówienia będzie ustalany indywidualnie.

  4. Jeżeli waga lub waga „objętościowa" jest większa od 30 kg obsługa sklepu ma możliwość indywidualnego ustalenia kosztu przesyłki.

    • waga objętościowa liczona jest wg wzoru:

      długość x szerokość x wysokość podana w centymetrach / 4000

Formy płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    • przelew na konto (towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu płatności na koncie lub po dostarczeniu przez Zamawiającego potwierdzenia przelewu)

    • płatność on-line Transferuj.pl

    • „za pobraniem" płatne kurierowi gotówką przy doręczeniu przesyłki

    • gotówka przy odbiorze osobistym (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu)

    • zakupy na raty Żagiel lub LukasBank

  2. Przelewu na konto Zamawiający dokonuje dopiero po otrzymaniu informacji od sprzedającego potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji oraz zawierającej numer zamówienia, które należy podać w tytule przelewu.

  3. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu, w zależności od wybranego sposobu dostawy, zamówiony towar jest wysyłany do Zamawiającego.

Faktury i paragony

  1. Każdemu Zamawiającemu, dokonującemu zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl wystawiany zostaje dowód zakupu w formie paragonu fiskalnego, a na życzenie Zamawiającego również w formie faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy/dane osoby fizycznej wraz z NIP przy składaniu zamówienia w sklepie.
  2. Dowody zakupu (paragony i faktury VAT) wysyłane są do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, przesyłką listową Pocztą Polską.

Reklamacje i zwroty

  1. Klient, który dokonał zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl ma prawo odstąpienia od umowy kupna bez podania przyczyny, składając pisemnie stosowne oświadczenie, w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki.
  2. Koszty wysyłki zwracanego towaru, wspomnianego powyżej, ponosi Zamawiający. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i odesłany w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu. Niespełnienie powyższych warunków może skutkować odrzuceniem zwrotu towaru.

  3. Zamawiający ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot towaru uznaje się za ważny, jeśli towarzyszy mu pisemne potwierdzenie odbioru przez sprzedawcę. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu otrzymania zwracanego towaru.

  4. Odbierając przesyłkę kurierską Zamawiający powinien sprawdzić w obecności kuriera, czy paczka jest nienaruszona. Jeżeli paczka nosi ślady otwarcia lub jest mechanicznie uszkodzona, należy bezwzględnie w obecności kuriera spisać protokół szkodowy, który jest jedyną podstawą rozpatrywania tego typu reklamacji. O zaistniałej sytuacji należy natychmiast poinformować obsługę sklepu decoHOME drogą elektroniczną lub telefoniczną.

  5. W momencie odbioru nieuszkodzonej przesyłki odbiorca ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, klient ma prawo nie przyjmować przesyłki. W takim przypadku należy spisać protokół w obecności kuriera i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu decoHOME telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jeżeli reklamacja dotyczy innych przyczyn niż te, które związane są z gwarancją, rękojmią lub niezgodnością z umową, to jedyną podstawą przyjęcia reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół odbioru.

  6. O jakichkolwiek reklamacjach należy poinformować obsługę sklepu internetowego www.deco-home.com.pl drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać imię i nazwisko Zamawiającego, numer zamówienia, numer rachunku, będącego dowodem zakupu oraz opis przedmiotu reklamacji.

Rezygnacja

  1. Istnieje możliwość wycofania złożonego zamówienia, ale nie później niż przed wysłaniem towaru przez obsługę sklepu. Wycofania można dokonać drogą telefoniczną pod numerem 783345504, w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku.

 

Pozostałe

  1. Produkty zawarte na stronach sklepu www.deco-home.com.pl są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty i zezwolenia dopuszczające je do obrotu na terenie Polski.
  2. Firma decoHOME, podmiot prowadzący sklep internetowy www.deco-home.com.pl,. zastrzega sobie prawo do:

  3. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,

  4. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego www.deco-home.com.pl,

  5. zmiany niniejszego regulaminu.

  6. Firma decoHOME dokłada wszelkich starań, by opisy produktów znajdujące się na stronie były zgodne ze stanem faktycznym. decoHOME nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie danych technicznych i właściwości towaru lub ich zmianę przez jego producenta.

  7. Firma decoHOME nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niej niezależnych.

  8. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.deco-home.com.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.



Metody płatności