Pomoc

  • Regulamin
    • Treść regulaminu
  • Przewodnik po sklepie
    • Rozpoczynamy zakupy
    • Przegląd kategorii produktów
    • Wyszkiwanie pozycji - wyszukiwarka
    • Zakupy bez rejestracji
    • Rejestracja nowego użytkownika
  • Logowanie "Moje konto"
    • Co daje Ci zalogowanie się
    • Rejestracja nowego użytkownika
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Historia zamówień
    • Twoje dane osobowe
    • Bezpieczeństwo Twoich danych
  • Nasza oferta
    • Prezentacja produktu
    • Ceny produktów
  • Składanie zamówień
    • W jaki sposób złożyć zamówienie?
    • Zmiana ilości pozycji w zamówieniu
    • Koszyk zakupów
    • Anulowanie zamówienia
  • Dostarczenie zamówień
    • Sprawdzanie stanu zamówienia
    • Formy płatności
    • Czas realizacji
    • Koszt przesyłki oraz sposób jej dostawy
    • Odbiór osobisty zamówień
  • Zwroty i reklamacje
    • Reklamacje
    • Rezygnacja
  • Program lojalnościowy
    • O programie
    • Co mogę zyskać?
    • Jak zostać uczestnikiem programu?
  • O firmie
    • Informacje o firmie
    • Siedziba
    • Kontakt

INFOLINIA: 783 345 504 (w dni robocze od 9:00 do 17:00)

Porozmawiaj z naszym konsultantem>>

Płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    • przelew na konto (towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu płatności na koncie lub po dostarczeniu przez Zamawiającego potwierdzenia przelewu)

    • płatność on-line Transferuj.pl

    • „za pobraniem" płatne kurierowi gotówką przy doręczeniu przesyłki

    • gotówka przy odbiorze osobistym (możliwość odbioru osobistego zaznaczona jest w opisie produktu na stronie sklepu)

    • zakupy na raty Żagiel lub LukasBank

  2. Przelewu na konto Zamawiający dokonuje dopiero po otrzymaniu informacji od sprzedającego potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji oraz zawierającej numer zamówienia, które należy podać w tytule przelewu.

  3. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu, w zależności od wybranego sposobu dostawy, zamówiony towar jest wysyłany do Zamawiającego.

Faktury i paragony

  1. Każdemu Zamawiającemu, dokonującemu zakupu w sklepie internetowym www.deco-home.com.pl wystawiany zostaje dowód zakupu w formie paragonu fiskalnego, a na życzenie Zamawiającego również w formie faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy/dane osoby fizycznej wraz z NIP przy składaniu zamówienia w sklepie.
  2. Dowody zakupu (paragony i faktury VAT) wysyłane są do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, przesyłką listową Pocztą Polską.



Metody płatności